Johda asiakaskokemusta

esittäjä: Suomen Hiusyrittäjät ry

Mitä on asiakaskokemus? Miksi sen tulisi olla jokaiselle yritykselle tärkeää? Mistä rakentuu palvelukokemus? Miten välttää asiakaskokemuksen sudenkuopat?

Asiakaskokemuksien luominen, rakentaminen ja ymmärtäminen ovat oleellinen osa tämän päivän yrityksien menestystä. Ei riitä, että tuote on hyvä tai brändi itsessään on tunnettu. Samankaltaista tuotetta tai palvelua myydään kymmenien kilpailijoiden kautta. On erotuttava massasta. Se, millä tänä päivänä voidaan kilpailla, on asiakaskokemus. Millainen konsepti myytävän tuotteen tai palvelun ympärille rakennetaan, ja kenelle se kohdistetaan. Webinaarissa käydään tiivistetysti läpi asiakaskokemuksen syntymistä, siihen vaikuttavia tekijöitä sekä vinkkejä oman yrityksen palvelupolun kehittämiseen. Kouluttajana Tiina Haapapuro.

Koulutus vain jäsenille, veloituksetta.

Kerro kavereille:
Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on linkedin

Jaa

Share on facebook
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email